luni, 20 decembrie 2010

CE-AR FI?!?

Mã strãduiesc de multã vreme sã nu mai zic nimic legat de recalcularea pensiilor militare, dar mereu apare câte ceva care mã împiedicã sã tac. Poate, asta va fi ultima abordare. Mãcar pe anul ãsta!

Spaţiul virtual este plin de luãri de poziţie, de critici, de înjurãturi chiar, de îndemnuri la diverse acţiuni, de promisiuni privind diverse tipuri de acţiuni ce se vor organiza, sau s-ar putea organiza, sau ce bine ar fi fost dacã s-ar fi organizat, de oferte de acţiuni. Nu lipsesc cârcotaşii, cu abordãrile lor în favoarea a ceea ce majoritatea considerã a fi o mârşãvie. Unii dintre ei aduc şi ceva argumente. Cu siguranţã unii dintre ei fac campanie pro-guvernanţi, dar n-or fi toţi înregimentaţi! Poate, unii spun ceea ce spun fiindcã aia e convingerea lor. Oricum, destui ne atrag atenţia cã, vezi Doamne, nici o acţiune în instanţã nu va avea succes, deoarece…şi înşirã o grãmadã de argumente, pe multe neînţelegându-le eu din lipsã de cunoştinţe juridice. Pe fondul ãsta, în condiţiile în care nici un apãrãtor al cauzei guvernamentale nu mi-a rãspuns la întrebãri simple pânã şi pentru retardaţi, cum ar fi:

De ce trebuie sã cer eu sã-mi recalculeze pensia?”, sau “De ce trebuie sã cer eu de la o unitate a M.Ap.N. nişte date pe care sã le dau tot M.Ap.N.?”, ca sã mã rezum la cele mai simple, “arunc” şi eu o sugestie de acţiune în justiţie. Ce-ar fi sã-i dãm în judecatã pentru încãlcarea prevederilor legale în domeniul financiar?!? Care ar fi argumentele?

Pãi,cum se poate face recalcularea unei pensii, recalculare în urma cãreia mie mi se stabileşte o pensie pe care o pot primi şi zece ani de aici înainte, ca sã fiu modest, pe baza unor hârtii neîntocmite de nimeni (cã nu existã aşa ceva pe fals-numitele adeverinţe) şi neverificate de nici un organ de specialitate? Adicã, nişte hârtii de a cãror veridicitate nu rãspunde nimeni! Presupunând cã-mi calculeazã o pensie lunarã de 1000 de lei, într-un an înseamnã 12.000 iar în zece ani 120.000 de lei. Pãi, dacã mã duc la o bancã sã împrumut numai 500 de lei cu o adeverinţã precum aia pe baza cãreia vor sã-mi dea ei 120.000, ãia de la bancã mã dau afarã în şuturi! Sã-i mai întreb pe “recalculatorişti” de unde ştiu ei cã eu nu m-am înţeles cu ãla care a bãtut la maşinã, sau la calculator, acele hârtii şi nu mi-a pus ãla nişte sume dupã cum m-a lãsat pe mine punga sã-l cinstesc? Aaa, au cumva posibilitatea sã verifice? Pãi, dacã au, de ce mai vor sã le spun eu, şi sub semnãturã, cã sunt bune acele hârtii?

D-aia zic cã ar trebui sã-i dãm în judecatã pe toţi dârii ãştia în diverse ştiinţe, probabil oculte (dâri=pluralul de la dâr; dâr=transcrierea foneticã a prescurtãrii dr.). Adicã pe Boc, pe Oprea, pe madam Lupu şi pe şeful Serviciului Pensii Militare, dacã va face recalcularea pe baza acelor hârtii lipsite de orice valoare şi care încalã şi prevederile legale. Cã atunci n-o sã mai aibã cum s-o rãsuceascã, ba cu CCR, cã CCR nu a stabilit NICIODATA cã e constituţional sã încalci vreo lege, ba cu vrãjeala cã deciziile instanţelor nu pot anula legi. Eu cred cã ar merita şi sunt curios ce pãrere au cei care chiar se pricep la legi. Nu, nu mã refer la cei trei dâri în ştiinţe juridico-financiare de pe urma cãreia Omenirea, şi chiar întregul Univers, s-a ales cu câteva principii de drept universal, precum:

-“Esenţa democraţiei într-un stat de drept constã în Parlamentul bicameral, anul ãsta, şi în Parlamentul unicameral, anul urmãtor” (citat din dârul în drept constituţional Boc);

-“Orice lege se aplicã în virtutea principiului “Dupã cum vrea muşchii mei” şi “Atunci când vrea muşchii mei” (a se vedea cum se aplicã Legea organicã nr.80/95 de cãtre dârul în ştiinţe juridice care este şi ministru al apãrãrii);

-“Deciziile instanţelor nu sunt obligatorii pentru toţi” combinatã cu “Dacã guvernul a decis ceva, noi suntem obligaţi sã-l întrebãm dacã avem voie sã respectãm ceea ce a decis” (citat din dâra Lupu, care a întrebat guvernul dacã ea trebuie sã respecte deciziile instanţelor, dupã ce guvernul, prin gura dârului Boc, decisese de multã vreme cã deciziile instanţelor sunt obligatorii).

sursa : altfel.info/observator